Clarins Wonder Perfect

Здравейте момичета! Преди няколко месеца се сдобих с прекрасната спирала на Clarins Wonder Perfect. Държа да отбележа, че това е първата спирала, която купувам с подобна цена. Досега не можех да преодолея психологическата си граница да дам цели 40 лева за спирала, но смятам отсега нататък да го правя всеки път, защото разликата поне за мен е огромна.


Моите мигли са достатъчно дълги и гъсти (поне според моите критерии) и не търся кой знае какво от една спирала. Държа да прави миглите ми подредени и да не се размазва през целия ден. Макар изискванията ми да са съвсем прости, много малко спирали от масовите марки ми харесват. Повечето или не правят нищо с миглите ми или ги правят изящни, но се размазват.


Противоречиво на мнението, че скъпите продукти подхождат на всеки ще кажа, че Wonder Perfect не е за всеки.
Самата аз харесвам ефекта върху моите мигли, но съм сигурна, че има момичета, на които няма да допадне.

Спиралата не се размазва дори след 14 часа носене (толкова я носих най-дълго). Не се рони и не предизвиква дразнене на моите очи (както често се случва с други спирали).


Както споменах по-горе, не търся обем и дължина, а само малко подреждане, каквото получавам от този продукт и ми е напълно достатъчно за да я купя отново и да се превърне в една от любимите ми спирали.


Ще я купя отново със сигурност, защото наистина ми хареса.

Коментари

  1. Любимата ми спирала. Според мен си заслужава всяка една стотинка. Прави миглите уникални <3

    ОтговорИзтриване
  2. Беше хубаво да има снимки на миглите преди и след... защото 40 лв. за малко подреждане не звучи убедително...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации