Любимци през изминалото лято


Здравейте момичета! Лятото вече свърши (Това е голям повод за радост от моя страна) и е време да Ви покажа кои бяха най-използваните продукти от декоративната козметика, които ми служиха вярно през ужасно топлите дни.


Базата на Clarins се оказа доста сполучлив продукт. Макар и само тестер, който е в минимално количество, кутийката е все още наполовина пълна. Не съм я използвала всеки ден, но въпреки това мога да кажа, че е доста икономичен продукт.
Първоначално идеята да ползвам база през лятото ми се стори абсурдна, но се оказа, че ефекта, който придава на лицето е много хубав и затова я ползвах активно. Не омазнява кожата допълнително и не ми е създавала никакви проблеми.

Double Wear беше моя мечта. Пробвала съм продукта от тестери и сега, когато вече е в ръчичките ми смело мога да заявя, че това е моят фон дьо тен (скоро ще пиша отделно за него, защото продукта е много специфичен и не би допаднал на всеки).
Идеално се задържаше дори в най-горещите дни на лицето ми.

BB крема на Clarins е още един добър продукт, който ми служеше вярно през лятото. Опаковката, която имам е само 15мл, но все още е наполовина пълна (Също както базата се оказа много икономичен продукт). Определено мисля да го купя в оригинален размер.

Lip perfector-а на Clarins е страхотен продукт за устни, който всеки трябва да пробва. Ще пиша отделно за него, защото е наистина запомнящ се продукт, който заслужава отделно внимание.

Clarins Wonder Perfect е спирала, която харесах от първия път, в който я сложих на миглите си. Прави миглите перфектни и издържа цял ден без да се рони и размазва. Въпреки високата цена бих я купила отново.

Maybelline Babylips е от скоро в България. Манията на американските блогърки бързо завладя българките и ето, че появата им у нас е вече факт. Доволна съм от балсамчето, което купих, защото беше точно това, което търся. Хидратира устните добре и им придава приятно розов цвят.

Това са моите фаворити за изминалото лято. Със всички от тях ще се сдобия отново, защото се чувствам идеално, когато ги нося.

Коментари

  1. ББ кремът на Claris е наистина страхотен :) а за балсама да неговорим, чудесни любимци :)

    ОтговорИзтриване
  2. Clarins clarins clarins :)) Много са им добри нещата! А този фон-дьо-тен много искам и аз да го пробвам, кога ли ще ми се дават толкова парички обаче не знам :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации