Schwarzkopf Professional Osis+ Finish лак за коса екстра силна фиксация

Използвате ли стилизанти за коса? Всеки от нас (без значение от какъв пол) в повечето случаи използваме най-различни стилизанти, с които оформяме прическите си.
През годините съм срещала какви ли не теории за ползата и вредата от стилизиращите продукти, които честно казано ми се струваха абсурдни.
Почти всяка от нас знае, че един добър лак за коса е трудно да се намери и когато откриете този, който да пасне най-добре на косата Ви, то оставате с него в продължение на години.
Днешното предложение е един интересен продукт на много обожавана от мен марка Schwarzkopf Professional Osis+ Finish лак за коса екстра силна фиксация.

Описание:

Изключително силеният спрей за коса Schwarzkopf Professional Osis дава на Вашата коса силна фиксация, без нежелано слепване. Бъзро изсушаващата формула  е специално проектирана за коса, която е склонна към накъдряне. Специалната формула  Schwarzkopf Professional Osis позволява да оформяте прическата след пръскане.

Ефекти:

  • трета степен фиксация
  • бързо съхнене 
  • не оставя лепкаво усещане върху косата
  • косата лесно се разресва
  • предпазва косата от заплитане

Състав:

  • UV филтри - защитава косата от увреждането на слънчевите лъчи
  • смола - създава невидим филм върху косата за защита срещу влага и дава на Вашата коса силна фиксация

Тип коса:

Подходящ за всички типове коса.

Как да изпозлвате:

Нанесете върху суха коса от разстояние около 30 см. от главата.

На пазара има много видове лак за коса, които са предназначени за различни типове коси и различни структури на косъма (къдрави, боядисани, сухи, мазни).
Предлагат се силно ароматизирани лакове и такива без аромат, които не дразнят скалпа. Задължително трябва да изберете лак за коса, който подхожда на вашия тип скалп и коса, защото в противен случай може да се сдобиете с проблеми. Лакът за коса бива със слаба фиксация и със силна фиксация, според това какъв ефект искате да постигнете. Повечето марки дори предлагат скала, по която да се ориентирате и да изберете най-подходящия продукт.

Продуктите на Osis са страхотни, или поне тези, които самата аз съм пробвала. Смело препоръчвам с две ръце да пробвате нещо от серията!
Спомням си, че преди много години, когато бях още съвсем малка и незряла на тема козметика попаднах в салон, който работи с продуктите от серията Osis. Тогава не бях чувала дори за професионална козметика, но интереса ми беше привлечен от лъскавите рекламни плакати.
Винаги ще помня този салон и въпросните плакати и ще си спомням къде точно се породи интереса ми към марката.

Коментари

Популярни публикации