John Frieda Luxurious Volume шампоан

Запасите от шампоани в банята ми свършиха и беше време да се сдобия с нов продукт.
Признавам, избора на шампоан е един от най-трудните за мен що се отнася до козметиката. Гледам много, чета много и избирам бавно.

От доста години заглеждам козметиката за коса на John Frieda, но не бях пробвала нищо досега, защото бях доста скептично настроена заради факта, че продукти на такава цена се продават в обикновените дрогерии. Свикнала съм да купувам скъпите продукти от специализирани салони и магазини, затова досега категорично отказвах да пробвам нещо на марката.


От марката предлагат продукти за различни типове коси. Шампоанът, с който се сдобих е за обем от серията Luxurious Volume. Аз самата нямам нужда от обем, но харесвам косата си, когато е измита с подобен шампоан.

Шампоанът се справя добре с мазната коса. Измива много добре, бих казала дори до скърцане.
Консистенцията му е гелообразна, но е доста течна. Предвид това мисля, че опаковката е доста неудобна за този тип продукти, защото при отваряне се изсипва доста количество от продукта.


Ароматът е почти незабележим и изчезва много бързо след измиване.
Шампоанът се държи чудесно със скалпа ми, не го дразни изобщо. Обемът, който придава на моята коса е съвсем малък, но трябва да се има предвид, че моята коса е доста гъста и тежка и малко шампоани й придават какъвто и да било обем.

Ще купя продукта отново, най-вече заради това, че не дразни скалпа ми и се справя перфектно с мазната коса.



Коментари

Популярни публикации