Alteya Organics - Био сапун със свежа българска лавандула

Здравейте момичета!

Преди няколко седмици направих първата си поръчка от електронния магазин zoya.bg. Не търсех нищо конкретно и ми отне доста време да разгледам продуктите и да си избера.

Първия продукт, за който четох много положителни отзиви е Био сапуна със свежа българска лавандула на българската марка Alteya Organics. Почистващия ми гел за лице свършваше, а този ми се стори идеален за целта.


Описание от zoya.bg

Направен от възможно най-чистите, меки и органични съставки и с успокояващ аромат на свежа българска лавандула. С мека сапунена основа и овлажняващи масла от илнаг-иланг, кокос и жожоба. Подходящ за чувствителна кожа. С 96% органични съставки. За коса и тяло и ръце. Чудесен за измиване на лице!

* био продукт
* без синтетични пенители
* не е тестван върху животни
* веган
* биоразградим


Съдържание/INCI:
Organic Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Organic Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Distillate, Organic Cocos Nucifera (Coconut Oil), Potassium Hydroxide, Organic Cyamopsis Tetragonoloba (Guar) Gum, Organic Glycerin, Organic Olea Europaea (Olive) Oil, Organic Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Organic Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Organic Cananga (Ylang-Ylang) Oil,Tocopherol (Vitamin E).
250 мл

Произведен в България от Алтея Органикс
Сертифициран продукт от Ceres GmbH (USDA)


Моето мнение е доста противоречиво. Харесвам продукта, но има моменти, в които направо ми се повдига от него. Обожавам миризмата на лавандула, но тази на гела ми идва прекалено силна. Не е химически аромат, напротив, типична лавандула, но много, много силна.

Пробвах да го използвам за измиване сутрин и вечер на лицето, но не се получи. Аромата беше толкова силен, че го усещах с часове.
Намерих му друго приложение, използвам го като душ гел и измиващ гел за лице, но под душа, така аромата се отмива и не е толкова траен.

Гела измива кожата перфектно, до скърцане. Не оставя лигав слой върху кожата и я прави много мека. Не е хидратиращ, по-скоро мисля, че е подходящ за мазна кожа и ако го използвате за тяло трябва задължително да се намажете с лосион, ако кожата Ви е по-суха от обичайното.

Харесвам продукта и ако не беше силния аромат може би щеше да се превърне в един от любимците ми. Ако имате мазна кожа то непременно го пробвайте.

Можете да го откриете в електронния магазин zoya.bg на цена от 12.95. Поръчката пристига на следващия ден.

Коментари

  1. Здравей, благодаря много за ревюто, тъй като се бях спряла на тази измиваща серия, но тъй като съм с нормална кожа към суха, няма да е много подходящ за мен. http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации