Vichy Idealia

Здравейте момичета!

Обичам да експериментирам с козметиката и често прибягвам до нови и непознати продукти.
От няколко месеца кожата на лицето ми от мазна се превърна в суха (колкото и странно да изглежда) заради някои хормонални промени. Заради това се наложи да си търся нова грижа за лицето, която да хидратира достатъчно кожата ми.


Ползвала съм няколко мини опаковки от Idealia на Vichy и още тогава знаех, че това е моя крем, макар че не е много подходящ за много мазна кожа.
Без да се колебая се сдобих със заветното бурканче, а и със новия околоочен крем от серията.

Vichy Idealia за нормална/комбинирана кожа е един страхотен крем. Преди година, когато го ползвах ми беше идеален за зимата, а сега ми пасва и през лятото.
Кремът има много хубав и траен аромат, както и всички останали продукти от серията.

Консистенцията му е средно гъста, по-скоро течна. Нанася се за секунди и прави кожата много мека и нежна.


Опаковката е в типичния за тази серия розов цвят. Стъкленото бурканче се затваря много добре.

Ефекта при мен след няколко седмици употреба е страхотен. Тена е по-бистър без петна. Порите са по-стегнати и по-малко забележими.
Не очаквайте матиране, все пак крема не е матиращ. Освежава страхотно кожата на лицето и я озарява.


Не съдържа парабени и консерванти.

Цена: 45 лева.

Не очаквах много от околоочния крем, но останах приятно изненадана.
Опаковката е иновативна и много удобна. Има силиконов накрайник, с който крема се нанася по-лесно, отколкото с обикновените тубички.
Аромата е същия като на всички продукти от серията.


Ефекта след няколко седмици употреба е страхотен при мен, но трябва да се има предвид, че аз нямам особени проблеми в тази зона.
Кремът ме избави от тъмните кръгове. Направи кожата по-мека и еластична. Контурът е хидратиран и сияещ.

Състав:
Aqua, Dimethicone, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Alcohol Denat., Niacinamide, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Ascorbyl Glucoside, Cl 77163 / Bismuth Oxychloride, Cl 77891 / Titanium Dioxide, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499 / Iron Oxides, Stearic Acid, Mica, Carbomer, Glycyrrhiza Glabra Extract, Triethanolamine, Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Caffeine, Silica, Sodium Citrate, Palmitic Acid, Phenoxyethanol, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Paeonia Suffruticosa Extract, Citric Acid, Capryloyl Salicylic Acid, Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Eperua Falcata Bark Extract, Xanthan Gum, Dextrin, Oxothiazolidinecarboxylic Acid, Ethylhexyl Hydroxystearate.

Цена: 44 лева.

Коментари

Популярни публикации