L'Oréal Paris Volumissime спирала за обем и сгъстяване на миглите

L´Oréal Paris е с голяма вероятност най известната френска и световна марка на козметика. Нейната история се пише от 1907, когато младият химик Eugéne Schueller открива препарат за оцветяване на коса. Този продукт който отначало не бил много интересен дава импулс за много други тестове в хиляди лаборатории които идват с подобрени и все нови продукти.  L´Oréal Paris разширява своите центрове из няколко световни големи градове. Днес може да си представяме под марката L´Oréal Paris кремове за тяло, продукти за коса, парфюми но също така и макиажи и други продукти.

L'oreal са доста специализирани в производството на спирали. В колекцията си имат много различни видове, сред които всеки може да избере подходящата. Моят опит със спиралите на марката е доста голям. Купувала съм повечето от спиралите им и винаги, когато не знам или не съм сигурна коя точно искам, посягам към някоя на марката.

Козметичния гигант има много продукти в асортимента си, които многократно са награждавани през годините и със сигурност го заслужават. Самата аз харесвам марката, защото е лесно откриваема - мога да я намеря във почти всеки един козметичен магазин, евтина е - цените са достатъчно ниски, за да може средностатистическата българка да си позволи подобен клас козметика. Качествена е - да, почти няма продукт, от който да съм останала разочарована. 

 
Volumissime е една от най-старите спирали на марката. Доказала се е многократно през годините като една от най-добрите спирали, предлагани от L'oreal.

Купувала съм спиралата няколко пъти и винаги съм оставала доволна. Разделя миглите перфектно и придава достатъчно обем и дължина. Харесва ми, че има и водоустойчив вариант, който според мен е по-добър от обикновения.

Както повечето спирали, така и тази съдържа специалната съставка Ceramide R, която придава здравина и блясък на миглите. Прави ги по-здрави и по-устойчиви на външни влияния.


Спиралата е доста дълготрайна, издържа цял ден без да се размазва или рони.Специалната четка обгръща всяка мигла и й придава дължина и обем от корена до върха. Разделя миглите и прави погледа изящен.

Коментари

Популярни публикации