Galenic ексфолираща маска за лице


Здравейте момичета!
Последната ми мания са маските за лице и постоянно искам да пробвам нови и нови. Използвала съм много малко продукти на Galenic, но всички от тях са били страхотни.

Преди известно време съвсем случайно се сдобих с ексфолиращата маска за мазна кожа на марката. Знаете, че много харесвам маската на Avene и доста се колебах дали да купя и тази, защото първоначално ми се сториха еднакви.

Аромат:
Аромата е много лек и ненатрапчив. Не дразни и се изпарява веднага след измиване.

Състав:
За съжаление откривам два парабена в състава (аз не се плаша от парабени, но мисля, че е добре да го знаете).

Консистенция:
След нанасяне маската изсъхва почти веднага. Средно гъста е и се нанася лесно като крем. Все пак е добре да знаете, че ексфолиращите маски трябва да се нанасят на по-плътен слой от другите видове маски за лице.

Почиства кожата добре, но доста след указаното време (5 минути). Аз самата никога не спазвам времето, което е дадено от производителя. Отпушва порите доста добре, но не матира кожата, както тази на Avene.

Доволна съм от продукта, но не се справя изцяло с много мазната кожа, въпреки това ще купя маската отново, защото се радвам, когато открия подходящ продукт на добра цена.

Цената е 30 лева за 50 мл продукт.

Коментари

Популярни публикации