Eucerin DermatoClean мицеларен разтвор 3 в 1

Здравейте момичета! Напоследък не съм много редовна в писането, но нямам никакво време, а малкото свободно използвам за домакинските задължения. Забелязвам една тенденция при мен с марките продукти, които използвам.

Обикновено, когато купя нещо то почти веднага се сдобивам с още няколко продукта на марката. Така стана и този месец. Определено мога да го нарека месеца на Eucerin.


Както знаете, въпреки че си имам фаворит сред мицеларните води обичам да пробвам нови и непознати марки.
Съвсем случайно се сдобих със мицеларната вода на Eucerin. Тази на Garnier свърши и спешно (разбирайте в 9 часа вечерта) ми трябваше продукт, с който да сваля грима от очите си.

Държах да е медицинска козметика и затова заложих на непознатото и не съжалявам!

Продукта е в опаковка от 200 мл на цена от около 20 лева. Подходяща е за всеки тип кожа и дори за хора, които носят лещи.

Почистване:
Справя се сравнително добре със неводоустойчива спирала, сенки и база. Нужен ми е един добре напоен тампон.

Опаковка:
Бутилката е типична за марката, но това, което не харесвам е капачката - отнема ми твърде много време да отворя продукта. Иначе като плюс мога да отбележа, че се затваря добре и няма опасност от разливане при пренасяне.

Харесах я, защото не ми пресушава околоочния контур и не ми люти.

Едва ли ще я купя отново, защото тази на Garnier ми свърши абсолютно същата работа със премахването на очния грим.

Коментари

Популярни публикации