Един необикновен крем за ръце


Здравейте момичета. В последните месеци съм ограничила доста покупките, но въпреки всичко имам доста нови попълнения.

Трябваше ми нов крем за ръце и дълго се колебаех какъв да бъде, но след като влязох в близката аптека вниманието ми веднага се насочи към кътчето на неизвестната за мен  Pharmatheiss. Никога досега не съм ползвала продукти от тази марка, но със сигурност няма да бъде крема за ръце единствения продукт, който пробвам.

Кремът е с екстракт от нар, маслиново масло и авокадо. Има много лек аромат, който въпреки, че почти не се усеща е доста траен.

Опаковката на крема е страхотна, много винтидж и много цветна, много я харесвам. Затваря се добре, въпреки, че имам чувството, че ще изгубя капаката в момента, в който отворя тубичката.


Консистенцията е доста мазна и не очаквах, но попива веднага, като оставя един защитен филм върху ръцете (не лепне и не е мазен). който отново се задържа доста дълго време.

Определено искам да пробвам още неща на марката и ще го направя в момента, в който освободя поне малко място в козметичните редици.

Ще се радвам да прочета още мнения за продуктите на марката.

Цената на крема е 9 лева за 75мл продукт.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации