the powder - L'oreal True Match

Здравейте момичета!
Попадали ли сте в ситуация, в която не можете да откриете продукта, който би Ви паснал най-добре? На мен лично ми се случва прекалено често и може би на това се дължи факта, че се затрупвам с козметика.

От много, много време търся пудра, която да ми пасне перфектно и със съжаление ще кажа, че все още не съм я открила. Пудрата, която ще видите по-долу беше дълго обмисляна покупка, която отлагах, за да намеря още положителни мнения за нея


Пудрата е силно матираща. Матиращия ефект върху моето лице е доста дълго, което само може да ме радва. Нанася се много лесно със четка. Не се сплъстява и не стои на петна, когато се разнесе добре.

Доста е покривна и е подходяща дори за самостоятелно носене.


Пудрата е много фина и мека, но не се разпрашва и само едно потапяне на четката е достатъчно, за да се вземе достатъчно продукт.

Опаковката е здрава, метална кутийка, която има отделение със огледалце и гъбичка. Затваря се добре и е много подходяща за разнасяне в чантата.

Икономична е, използвам я от два месеца и няма никакви видими следи.

Споменах Ви по-горе, че и това не е идеалната пудра за мен. За съжаление в България се предлагат само тъмни цветове и дори най-светлия не е идеален за моята кожа. Да, вярно е, че не личи особено, когато се разнесе добре, но на момичета с по-бяла кожа от моята тази пудра няма да пасне.

Коментари

  1. Същото мога да потвърдя за фдт-на от серията.. Изпробвах двата цвята сторили ми се най светли в магазина и нито един от тях не ми пасва и е супер неприятно в предвид колко го харесвам и искам да го нося :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации