Защо обичам Sebium Pore Refiner?

Bioderma е марка медицинска козметика, която от много години залага на качеството сред своите иновативни продукти.
Факт е, че най-известния им продукт е прословутата мицеларна вода, която хиляди жени използват и не заменят за нищо на света.
Освен нея обаче, във портфолиото на марката има много други продукти, които заслужават огромни аплодисменти, защото са също толкова добри и качествени.

Защо обичам Sebium Pore Refiner?
Има много козметични продукти, които обожавам и ползвам с истинско удоволствие, а този е точно един от тези продукти, които ми носят голяма наслада.

Любовта ми към този продукт е плод на много опити и разочарования в следствие на жестока битка с несъвършенствата по кожата ми.

Какво представлява?

"Sébium Pore Refiner е единственият коригиращ флуид от дерматологичен клас, който стеснява  порите и изглажда кожната структутра.
Продуктът съдържа патента Fluidactiv®, който регулира нивото на себиума.
Текстурата на Sébium Pore Refiner придава усещане за мекота при нанасяне.
Sébium Pore Refiner заличава кожните несъвършенства и изглажда структурата на кожата.
Коригиращият концентрат има матиращо действие и е отлична основа за грим.
Sébium Pore Refiner допринася за ограничаване на стареенето на кожата. "

Как се използва?

"Нанасяйте 1 или 2 пъти дневно, самостоятелно или преди обичайната грижа в Т-зоната за комбинирана кожа, или по цялото лице при кожа, склонна към омазняване."


Защо избрах точно този продукт?

Стягане на порите:
Порите ми определено са по-стегнати от преди.

Изглаждане на кожата:
Кожата ми е много по-гладка от преди.

Матиране:
Дълготрайно. Определено матира моята много, много мазна кожа за доста дълго време, без да я пресушава.

Нанасяйте толкова продукт, колкото сметнете за необходим (количеството е строго индивидуално според типа кожа).

Защо ще продължа да го купувам?

Това е един от малкото продукти, които правят чудеса с лицето ми и го преобразяват до неузнаваемост. 
 


Коментари

  1. Ако прекалиш с количеството не се ли получава кир ефет - аз имах този проблем със Себиум Глобал?

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имах същия проблем със Себиум Глобал, но този продукт няма подобен недостатък.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации