Nuxe Huile Prodigieuse Многофункционално сухо масло

Сигурно всички сте чували за прословутото масло за тяло на Nuxe. То стои в основата на всички продукти на марката и е хит на пазара вече няколко години.
Дълго време се чудех дали да го пробвам, защото смятах, че ще бъде напълно излишен продукт в арсенала ми, пък и не виждах с какво изобщо може да ми помогне някакво си олио, което само би омазнило кожата и.
Мнението ми беше провокирано от факта, че и преди съм купувала масло за тяло, но на друга марка и въобще не успях да се спогодя с него. Не попиваше изобщо и цапаше дрехите ми.

Описание:

    Мултифункционално масло за суха кожа.
    За лице, тяло, коса.
    В красиво стъклено шишенце със спрей-дозатор.
    Активни съставки - 30% концентрация на 6 ценни растителни масла /масло от пореч, жълт кантарион, сладък бадем, камелия, лешник, макадамия/ и Витамин Е.
    Подхранва, възстановява и омекотява кожата.
    Косата е еластична, блестяща и пълна с обем.
    Подобрява всички нива на стриите.
    Идеален за употреба след излагане на слънчеви лъчи.
    Мигновенна абсорбция.
    Подходящо за всеки тип кожа и коса.
    За възрастни и деца над 3 години.
    Висококачествена козметика.
    Производител - Франция.


Кожата на лицето и тялото става мека и кадифена. Косата става гъвкава, бляскава и възвръща обема си.
NUXE Huile Prodigeuse Multi-Usage Dry Oil е уникален продукт, който възстановява, подхранва и предпазва кожата и косата чрез коктейл от ценни масла и Витамин Е. Маслото се абсорбира мигновено като оставя кожата нежна и сатенено гладка, а косата придобива копринена мекота и блясък. Подходящ за целогодишна употреба и е идеален за използване след излагане на слънчеви лъчи.

Начин на употреба:

Нанасяйте върху лицето, тялото, косата през цялата година, както през лятото, така и през зимата.

Сложете една капка от Huile Prodigieuse® във вашия фон дьо тен и той ще се разнесе по кожата почти без да я докосвате.
Пръснете малко масло върху дланта си и след това леко намачкайте косата за да й придадете естествен вид.
Капнете няколко капки Huile Prodigieuse® във ваната за да придадете допълнителна мекота.


За какво изпозвах олиото?
Производителя е дал много описателна препоръка за какво да използваме продукта.
Аз го позлвах за тяло и за коса. На лицето си не посмях да го сложа, защото кожата ми е мазна и ползването на подобен продукт не би ми донесъл някакви ползи.

На сухите ми краища на косата продукта се отрази прекрасно. Косата ми стана по-мека и по-жива от преди. Омекоти я и я направи по-бляскава.

Кожата на тялото ми е много суха за разлика от тази на лицето, затова спокойно мажех всяка вечер от олиото. Докато го ползвах кожата ми се чувстваше страхотно, но не мога да кажа, че ефекта е дълготраен.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации