Eucerin Слънцезащитен спрей SPF 50+

Здравейте момичета!

Лятото е в разгара си, а както знаете аз съм голям привърженик на слънцезащитата. Имам особено мнение за слънцето и неведнъж съм Ви описвала вредите, които то носи. Разбира се, всеки човек има нужда от доза слънчеви лъчи, аз самата дори се излагам на слънце винаги когато мога, но винаги съм абсолютно защитена с максимално предлагания фактор на пазара.
Тук можете да прочетете Една малко по-различна публикация за слънцезащитата.

За себе си и половинката тази година избрах да се доверя на Eucerin. Не знам защо избрах точно тази марка, може би, защото досега не бях ползвала техни продукти и ми беше любопитно.


Ето какво обещават от марката:
Серията Eucerin® Слънчева защита предлага ефективна и сигурна слънцезащитна грижа за всеки тип кожа (чувствителна, склонна към алергии и детска кожа). Продуктите не съдържат парфюм и оцветители и са с високоефективна UVA/UVB филтърна система. Клиничните тестове доказват тяхната ефикасност и безопасност дори при много чувствителна и болна кожа.

Продукта, който избрах е Слънцезащитен спрей SPF 50+. Винаги държа фактора да е висок, макар да има спорни тези по въпроса за високия фактор.
Ето какво споделят производителите:
Осигурява надеждна защита от фотостареене и слънчеви изгаряния. Ефикасната UVA/UVB защита е допълнена от биологичната защита с естествения антиоксидант Ликохалкон А.

Моето мнение:

Опаковка:
Продукта идва в удобен спрей с много добре затваряща се капачка. Разпръсквача е страхотен и изпръсква точно толкова, колкото бих искала. Идеален е за разнасяне в чантата и в багажа, защото няма абсолютно никаква опасност от разливане.

Аромат:
Няма го онзи натрапчив аромат, който често се среща при слънцезащитните продукти. Аромата е нежен и лек и се губи почти веднага след нанасяне, така че не бива да се притеснявате, че ще ухаете на слънцезащитен крем, а не на парфюма си.

Текстура:
Кремът е много течен, което позволява бързо и лесно нанасяне. Попива за секунди, не белее и не оставя кожата мазна и лепкава.

Състав:
Aqua, Glycerin, Octocrylene, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Alcohol Denat., Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Homosalate, Titanium Dioxide, C18-36 Acid Triglyceride, Ceteareth-20, Methylpropanediol, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Tocopheryl Acetate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Diethylhexyl Butamido Triazone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, VP/Hexadecene Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trimethoxycaprylylsilane, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, BHT, Parfum.

Доволна съм от избора си и определено ще повторя, защото този продукт покрива всичките ми изисквания за добра слънцезащита.

Коментари

Популярни публикации