Любими през Април

Здравейте момичета! Април мина толкова бързо, че ми се стори като сън и ето, че дойде време за любимците на месеца.
През този месец се сдобих със доста козметика и нямам търпение да разкажа за най-добрите попадения.

Тоникът на Alverde беше спонтанна покупка. Трябваше ми нов тоник, а нямах време да събирам мнения и грабнах първото, което ми грабна окото. Оказа се много приятен продукт и в най-скоро време ще Ви запозная отблизо с него.

Вече ви разказах за новите ми помощници за лятото, но няма как да не ги похваля и в тази публикация. Повече може да прочетете тук.

Спиралата на Clarins исках отдавна и в началото на месеца най-накрая се сдобих с нея. Впечатленията ми засега са страхотни и определено ще бъде по-обстойно похвалена скоро.

Гланцът на Revlon ми се стори много тъмен в началото, но след като свикнах да го нанасям равномерно го използвам всеки ден. Не лепне и е доста траен.

Bourjois имаха страхотна промоция този месец на всички фон дьо тен-и и реших да се възползвам, макар че изобщо нямам нужда от нов фон дьо тен. Не бях ползвала този, но се оказа доста сполучлива покупка.

Това са любимите ми продукти за месец Април. Не са много, но пък всичките са страхотни.

Коментари

  1. И аз се възползвах от промоцията на Буржоа и съм много доволна. А за спиралата на Кларинс мога да кажа само,че е божествената. Ползвам я от доста време вече и съм тотално влюбена в нея <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации