Време е за слънцезащита!

Здравейте момичета! Вече е Май, а слънцето все още срамежливо се показва и времето не е никак слънчево, но пък както знаете, аз съм привърженик на високата слънцезащита и отново съм подготвена за първите слънчеви летни дни.

Ползвам слънцезащита целогодишно, но лятото ползвам най-високия предлаган фактор на пазара. Днес ще Ви запозная с избранниците ми за това лято, които вече успях да пробвам.


Имам мазна кожа, а повечето слънцезащитни продукти не са подходящи за такъв тип кожа.
Матиращия флуид на La Roche Posay е продукт, които не позволява запушване на порите и матира кожата на лицето.

Представлява гел-крем, който попива изключително бързо и не оставя бели следи. Нужно ми е съвсем малко количество за цялото лице, макар че аз нанасям повече, защото количеството на слънцезащитния крем трябва да бъде една идея по-голямо от това на дневния крем.
Ползвам крема самостоятелно, като върху него нанасям само Pore Refiner-a на Bioderma, за да матирам допълнително кожата.
Кремът не предизвиква кир ефект на моята кожа, не се рони и не оставя бели следи.
Матира за около 3-4 часа, което е напълно нормално за мен и се случва със всички други кремове, които използвам. Не е тежък и не запушва порите ми.
Надявам се да се държи прилично и когато времето стане по-горещо.

Крем пудрата на Avene е продукт, който обожавам. Нанася се страшно лесно и е невероятно удобна и лека за носене. Позволява целодневно нанасяне, защото както знаем, слънцезащитата се нанася през няколко часа. Говорила съм Ви и преди за нея, затова няма да задълбочавам. Можете да прочетете повече за нея тук.

Стикът за чувствителни зони на Bioderma е нов продукт за мен. Досега никога не съм ползвала подобен тип продукти и идеята ми се стори много интересна и удобна. Засега съм го ползвала само върху устните и спуканите капилярчета по носа си и не мога да изкажа адекватно мнение, но за краткия период, в който го ползвах ми харесва много. Удобен и лесен е за нанасяне и без проблем се побира във всяка чанта или джоб.

Надявам се моите помощници да се справят с жаркото лятно слънце и да повторя покупките си.

Вие избрахте ли си вече слънцезащита?

Коментари

Популярни публикации