L'oreal Shine Caresse - Milady

Здравейте момичета! Днес съм в чудесно настроение, така че ще Ви покажа един много слънчев продукт, с който си паснахме идеално.


L'oreal Shine Caresse е от скоро в България, като в началото не прочетох никак добри отзиви и затова реших да не го купувам. Както съм споменавала и преди, не харесвам гланцове. Обяснявам си го с факта, че повечето гланцове, които съм купувала през живота си са били меко казано отвратителни, но от няколко месеца преоткривам този продукт и вече съм горд притежател на няколко гланца.


Цветът, който избрах е Milady, много наситено лилаво-червено, което в опаковката си е направо стряскащо, но на моите устни стои перфектно и постоянно получавам комплименти за него.
Не мога да кажа, че не лепне, напротив, дори мисля, че е сред най-лепнещите гланцове, които съм купувала, но мен това не ме дразни.

Цветът е много плътен и наситен и може лесно да се напластява, докато се постигне желания ефект.


Апликаторът е удобен и нанасянето с него е много лесно и бързо.



Коментари

Популярни публикации