L´Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black

Здравейте момичета! Днес е денят, в който ще Ви запозная с още една спирала, която заслужава да бъде спомената.
L´Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black
Спиралата аз самата съм купувала само веднъж и макар да беше много отдавна имам ясни спомени за това, което правеше с миглите ми.
И преди съм Ви споменавала, че не обичам спластени и много черни мигли и сега като се замисля, нямам ни най-малка представа защо изобщо съм купила тази спирала, при положение, че тя изобщо не попада в графата "Трябва да имам".
Предполагам, че има много момичета на които тази спирала би се превърнала в любима, но аз не съм от тях.


Разресва миглите добре, но само при първия пласт, ако се нанесат повече от един миглите залепват една за друга, а за мен именно този ефект е ужасен.

Придава обем, дори бих казала много голям обем, но предвид слепването част от този обем се губи.
Моите мигли по принцип са достатъчно дълги и никога не съм търсила увеличаване на дължината на миглите в една спирала. Тази се справя добре с придаването на дължина и прави миглите наистина дълги.
Когато се нанесат повече от един пласт има размазване, но наистина имайте в предвид, че тушът е наистина черен и няма как да не се размазва поне малко (моят опит с подобен тип спирали е доказал, че размазване винаги има).

Аз самата много харесвам спиралите на L'oreal, защото наистина правят нещо с миглите ми, но има някои от тях, които са по-малко добри от другите, които пък са наложени фаворити навсякъде по света.



Описание:

Спиралата L´Oréal Paris Volume Million Lashes видимо удължава миглите и до 3 пъти увеличава техния обем и гъстота! Благодарение на „милионовата“ четка гримирването става невероятно лесно. Четката е флексибилна и ресните са поставени гъсто, плътно една до друга. Така всяка една мигла ще бъде гримирана поотделно. Спиралата  L´Oréal Paris Volume Million Lashes ще озари очите ви и ще ви придаде искра и самочувствие. Не оставя топчета и при всяко нанасяне на боята оставя само необходимото количество туш. Спиралата L´Oréal Paris Volume Million Lashes подчертава контурите на очите ви и осигуряван перфектен грим.

Ефекти:

  •     Удължава миглите
  •     До 3 пъти увелиава обема

Състав:

    Колаген и хиалуронова киселина – спомагат за по-голям обем и удължаване на миглите

Коментари

Популярни публикации