L'oreal Color Infallible

Преди време ви бях показвала страхотните сенки на L'oreal - Infallible в цвят Hourglass Beige, които не спирам да нося откакто ги имам. Преди известно време се сдобих с още един страхотен цвят, който ще видите днес.


Първоначално се чудех защо са толкова прехвалени и как е възможно сенки да издържат 24 часа. Мислех си, че това е поредния търговски трик, с който целят да ни залъжат, но държа да отбележа, че тогава ползвах сенките само със база, както правя със всичките си сенки. Сега вече ги нанасям без база и определено мога да кажа, че трайността им е повече от 14 часа (не съм ги носила по-дълго)! Дори след горещ и изморителен работен ден сенките стоят точно така, както съм ги нанесла сутринта.


В предната публикация Ви бях споменала, че нанасянето става трудно, но разбрах, че нямам подходяща четка и затова сенките ми стават на черти след като ги нанеса. Откакто открих подходящата четка този проблем изчезна и ефекта е направо поразителен. Комбинацията от двата цвята, които имам е страхотна и много подходяща както за вечерен, така и за лек дневен грим. Успешно се нанасят и с пръсти, така че не се притеснявайте ако сутрин нямате време дори да се погледнете в огледалото :)

Цветът Endless Chocolat е прекрасно наситено кафяво с много бляскави частички. Страшно наситен е и е необходимо много малко количество, за да се постигне интензивен и дълбок цвят. На суоча по-долу сенките са нанесени с пръст само с едно движение без база, на чиста ръка.


Много, много доволна съм и от двата цвята, които имам и нямам търпение да се сдобия с още.

Коментари

Популярни публикации