La Roche Posay - TOLERIANE

Здравейте момичета! Преди няколко седмици се сдобих с прекрасния фон дьо тен на La Roche Posay и вече е време да Ви запозная с него.


Признавам, че не бях тръгнала да купувам него, но след като пробвах този, който си бях набелязала се отказах и реших да пробвам този.
Точно тогава кожата ми не беше в най-добрия си период и ми трябваше нещо силно покривно, което да не я дразни допълнително.

Спрях се точно на този продукт, защото не бях използвала почти нищо на марката и реших, че е крайно време да го направя.

Фон дьо тен-а няма никакъв аромат, което е от голямо значение за изтормозената чувствителна кожа. По принцип харесвам ароматната козметика, но не обичам фон дьо тен-а или пудрата ми да имат аромат.

Покривноста е голяма, до толкова, че да прикрие почти всички несъвършенства. Като недостатък мога да отбележа, че след известно време се събира в порите, което е ужасно, но лесно се коригира с малко продукт.



Не стои като маска на лицето, въпреки че е силно покривен. Най-светлия цвят се слива идеално с моята кожа, която е много светла.

Трайността за съжаление не е много голяма. Върху моята кожа без основа и без крем (не съм ползвала крем от няколко седмици поради гореспоменатите причини) издържа около 5-6 часа, след това започва да се събира в порите и се налага да го коригирам.

Въпреки, че не е специално предназначен за мазна кожа, а за чувствителна, не ми омазнява лицето допълнително. Не стои тежко върху лицето, но и не мисля, че е много подходящ за най-големите жеги. Въпреки всичко аз ще си го понося доста поне до месец Юни, когато ще стане наистина топло, а аз в такова време предпочитам да нося ББ крем или много лек фон дьо тен.

Дали ще го купя отново? Може би ще го направя другата зима или ако пак ми потрябва покривен продукт за чувствителна кожа.

Коментари

  1. Много хубаво ревю!
    Това в момента е любимият ми фдт!
    При мен издръжливостта обаче е доста по дългострайна..

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации