Flormar Terracotta

Здравейте момичета! На дневен ред е един продукт, който отдавна исках да имам, макар, че цената му никак не е висока, но беше абсолютно неоткриваем.

Става дума за теракотената пудра от прекрасната теракотена серия на Flormar.
Първоначално си мислех, че продукта не е нищо особено и въобще не си заслужава 12-те лева, но след като понатрупах опит с нея, мнението ми се промени.


Определението пудра, въобще не е подходящо, за мен продукта си е чист руж с много бляскави частици.

Цветът на ружа е много странен, в кутийката изглежда цикламен, но когато се нанесе е бляскаво, нежно розово, което в никакъв случай не се натрапва. Това се дължи на факта, че продукта не е особено пигментиран, но в случая това е предимство, а не недостатък за мен.

Трайността не е особено голяма, но аз го нося в чантата си и при нужда подновявам през деня. Това според мен се дължи на факта, че кожата ми е мазна и малко ружове се задържат дълго върху нея.

Кутийката е много здрава и се затваря много добре, което го прави идеален за разнасяне в чантата.
Продукта ми харесва много и е идеален за придаване на малко свежест и блясък на лицето, когато искате да изглеждате сияещи, но да не е прекалено натрапчиво.

Коментари

  1. Ако си пипаш често лицето, това също е причина за бързото изчезване на ружа :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации