Empties #5

Здравейте момичета! Време е за поредната порция празни опаковки. Този месец съм се отдала основно на разчистване. Това е породено от факта, че в началото на месеца пръснах по-голямата част от заплатата си за козметика, но така е, когато всичко свършва едновременно.
Няма да задълбавам в приказки, а ще премина направо към продуктите.


Маската на Oriflame имам много, много отдавна и до такава степен исках да я изхабя, че я ползвах като ексфолиант за тяло. Не бих я купила отново, защото опаковката е огромна и както споменах - нямах търпение да свърши.

Тоникът на Bioderma съм Ви показвала и преди. Това ми е втора опаковка и със сигурност няма да е последна. Страхотен е.

Новата ми любов - тоалетното мляко за комбинирана кожа на L'oreal свърши учудващо бързо, но при мен винаги е така, когато се влюбя в някой продукт. Вече се сдобих с нови опаковки от пяната и млякото.

Благодарение на мострената кутия на La Roche успях да пробвам доста техни продукти. Мицеларната им вода е продукт, който със сигурност няма да купя, защото ми люти на очите и изсушава околоочния контур прекалено много.

Idealia на Vichy е страхотен крем за зимата. Имах възможността да пробвам няколко опаковки от 15мл и кремчето много добре се спогоди с кожата ми. Бих го купила другата зима.


Крем душ-гела на Avon е със страхотен аромат и почиства кожата идеално без да я изсушава. Вече поръчах голяма опаковка.

Отново от мострената кутия на La Roche - душ гел за чувствителна кожа. Продукта е хубав и бих го купила някога, но засега предпочитам този на Avon.

Мини парфюм "Little black dress" от Avon - Хубав аромат за смешни пари. Траен е, но ми е прекалено силен за лятото.

Фон дьо тен мус на Maybelline - Чудесен продукт за мазна кожа. Хвалила съм Ви го и преди и сега отново ще го похваля, защото много го харесвам. Идеален е за много мазна кожа.

База за сенки Catrice - Базата купих, когато свърши любимата ми на Artdeco, защото нямах път към магазин, в който да я купя отново. Не очаквах да ми хареса, но се оказа доста добър продукт.

Коректора на Avon изхвърлям пълен, защото така и не го носих. Не успях дори да го нанеса добре.

Спиралата на Bourjois Volume Glamour не ми хареса. В началото ми се стори много добра, но в течение на времето я харесвах все по-малко. Ронеше се и не правеше почти нищо с миглите ми.

Коментари

  1. И аз съм много доволна от Idelia на Vichy :) чудесен пост :)

    ОтговорИзтриване
  2. Маската на Орифлейм е за тяло, затова е толкова голяма... И аз първо мислех, че е за лице, но нещо не ми понасяше и като проверих се оказа, че е за тяло...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации