Успокояващ крем очен контур

Здравейте момичета! Преди няколко седмици се сдобих с успокояващия околоочен крем на Avene и днес е време да Ви го покажа.


Признавам, че досега не съм била сериозна с употребата на околоочен крем, но предвид факта, че прекарвам почти 11 часа на ден пред монитора, мисля, че ми е време да започна с грижите за тази зона.


Какво е действието на крема?
- Хидратира кожата за доста дълъг период от време и не чувствам никаква сухота или опъване през деня.
- Успокоява уморените ми очи.
- Овлажнява зоната много добре и благодарение на това коректора се нанася много по-лесно.

Все още нямам бръчки в тази зона, но мисля, че крема е идеално средство за превантивна мярка против първи бръчки. Опаковката е много удобна и компактна. Затваря се добре и е много лесна за употреба. Кремът не е в никакъв случай икономичен, но това сигурно се дължи на факта, че го използвам сутрин и вечер и нанасям доста обилно количество. Пробвах да нанеса по-малко, но ефекта при мен не е задоволителен.
 

Едно полезно клипче, в което е показан начина на нанасяне на крема:

В общи линии съм страшно доволна от крема. Намали подпухналостта под очите ми и направи контура по-свеж. 
Макар да е само 10мл, опаковката стига за доста време, защото е много икономичен и е необходимо съвсем малко количество.
В началото, веднага след като се нанесе лепне, но след няколко минути лепненето изчезва. Кожата в зоната остава много нежна и мека и при мен лично изчезна онова гадно чувство на опъване и сухота. Крема ми успокоява очите веднага след нанасяне (вечер, когато сваля спиралата си с нещо, което не ми допада особено, зоната е ужасно чувствителна и раздразнена).

Коментари

Популярни публикации