Schauma Fresh it Up!


Здравейте момичета!
На пазара отскоро има нов шампоан, предназначен за мазна коса със сухи краища. Да, знам, че повечето подобни продукти не вършат никаква работа и да, пробвала съм много голяма част от тях.
Преди повече от месец се запознах този шампоан и вече е време да споделя впечатленията си с Вас.


Шампоанът не съдържа силикон. В състава му има мляко от пасифлора и протеини, които подсилват структурата на косъма, подхранват сресираните краища и осигуряват дълготрайна свежест и блясък.


Първоначално си мислех, че това е поредния шампоан, при който обещанията са повече от ефекта, който трябва да има върху косата ми. Отдавна не ползвам шампоани за мазна коса, макар че моята е такава. Просто виждам по-добър ефект от другите продукти върху косата си.
В момента, в който го отворих из банята се разнесе страхотен цитрусов аромат (знаете, че обичам да ми мирише на "кисело"). За съжаление, аромата не е толкова дълготраен, колкото ми се искаше.

Опаковката ми харесва много. Типично по женски розова и много пролетна. Затваря се добре, така че няма опасност да разлеете шампоана навсякъде.

Ефекта върху моята коса е много добър. Придава лек обем и оставя косата скърцащо чиста, точно каквато я обичам.
Не утежнява косата, а я прави някак лека и ефирна, но без да я наелектризира и заплита.

В общи линии, шампоанът много ми харесва и бих го купила отново, защото е много лек и идеален за ежедневна употреба.

Коментари

  1. Изглежда добре, може да го пробвам.

    ОтговорИзтриване
  2. Dnes si go kypih. Posle potursih v internet informaciq za nego.Sega nqmam turpenie da go probvam !! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации