Remington Shine Therapy Paddle Brush

И преди съм Ви споменавала, че имам дълга и много гъста коса, която страшно се заплита и разресването е цяло приключение. Доскоро се справях с Тangle Teezer, но реших, че е време да се сдобия с нещо ново, което да ми помогне в борбата с разресването сутрин, защото старата ми четка се предаде след едногодишна експлоатация. Харесвам Tangle Teezer, но след една година тя е в отвратително състояние.



Дълго се чудех кое точно да е новото ми оръжие, но колебанията ми се разсеяха веднага щом видях Remington Shine Therapy Paddle Brush.

Четката е широка цели 85мм, което е перфектно за гъстите ми коси. Винаги съм харесвала големите четки и тази се оказа много удобна.
Главата е керамична и има антистатичен ефект, което е добре, защото наелектризирането също ми е проблем. Тук е момента да развенчая мита, че гъстите и тежки коси не се наелектризират, това съвсем не е вярно.
Четката е дървена, колкото и да не Ви се вярва на пръв поглед.
Разресва косата много лесно и бързо, което мисля, че е благодарение на големината й. Не дразни и не драска скалпа.

За съжаление четките на марката не се предлагат в България, освен във еmag, но въпреки това мисля, че е добра инвестиция.

Коментари

  1. Пробвала ли си да се решеш с гребен с редки зъбци? И аз съм с много гъста коса и като дете ресането беше придружано с куп сълзи и сополи, но след като си купих такъв гребен въобще не ми дърпа косата.

    На този тип четки бързо им падат накрайничетата по зъбците и после много драскат.

    ОтговорИзтриване
  2. Пробвала съм почти всички видове четки и гребени, но за себе си открих, че мога да се среша само с подобни четки :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации