Nivea Body Soft Soufflé

И преди съм Ви споменавала, че харесвам продуктите за тяло на Nivea. Отдавна не бях купува нищо, но наскоро се сдобих с един разкошен продукт, който заслужава внимание.


Трябваше ми по-богат крем за тяло, който да възстанови сухата кожа на тялото ми след "дългата" зима. Макар да не беше студено, кожата ми е изключително суха и определено се нуждае от подхранване.

Влязох в ДМ и първото, което видях беше този крем, който беше на цена от 7 лева за 300 мл продукт.

Опаковката е стабилна, пластмасова кутия, която се затваря много добре без да има опасност от разтичане.
Кремът е гъст и плътен и първоначално оставя впечатление за нещо мазно и тежко, но това съвсем не е така. При нанасяне буквално се разтапя върху кожата. Не оставя мазен филм и не лепне. Кожата става много, много мека на допир, а ефекта върху мен се запазва чак до следващото къпане.
Аромата е много нежен, типичен за повечето продукти на марката, но в никакъв случай не е силен и натрапчив.


Определено съм влюбена в този продукт, защото преобрази кожата ми само с няколко намазвания. Не мисля, че би бил подходящ за лятото, но е идеален помощник в борбата със сухата кожа през зимата.


Не забравяйте да се включите в Giveaway-а ми. Това може да напраите като посетите този линк.

Коментари

Популярни публикации