L'óreal Ideal Fresh

Здравейте момичета!
Досега винаги съм избягвала да ползвам тоалетни млека, поради факта, че кожата ми е мазна и винаги съм си мислила, че такъв тип продукти биха я омазнили още повече.
Преди няколко седмици, докато бродех из щандовете в магазина, търсейки поредното почистващо средство за лице, случайно забелязах зелената серия на L'óreal - Ideal Fresh, която е предназначена за нормална към комбинирана кожа.
Казах си "Какво пък, и без това е евтина." и така се сдобих със двата продукта, за които ще Ви разкажа по-долу.


Тоалетно мляко за комбинирана кожа
Противно на очакванията ми, се оказа, че е страхотно. Почиства грим без никакви усилия, като се има предвид, че аз не използвам продукта по стандартния начин, а просто нанасям на лицето с пръсти, разтърквам и отмивам с вода.
Страшно много харесвам опаковката, стилна, изчистена и много удобна. Не омазнява кожата, а я оставя свежа и мека. Не съм пробвала да чистя спирала с него, но това, че премахва всички продукти от лицето ми перфектно ми е достатъчно.

Пяна за лице за комбинирана кожа
Отдавна съм много, много скептична към пяните за лице, защото преди време имах огромен проблем с един обрив след употреба на пяна за лице. Оттогава не съм купувала такъв тип продукти.
Първия път, в който я пробвах бях много уплашена дали няма да се сдобия със същия ужасен обрив (да, знам, че продуктите са различни, но аз съм си страхлива по природа), но се оказа, че няма такъв проблем с този продукт.
Пяната измива кожата до скърцане, като отново я оставя много нежна и мека.

И двата продукта имат много свеж плодов аромат, който енергизира кожата и действа много освежаващо.
Признавам, че останах много приятно изненадана от продуктите и ще ги ползвам и занапред. Цената и на двата е около 8 лева и можете да ги намерите в почти всички по-големи супермаркети и дрогерии.

Коментари

  1. И аз съм влюбена в пяната за измиване. Пробвах Nivea, Хималая и тази и тази е класи над другите две!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации