L'oreal Glam Bronze - La Terra

Навън вече е доста горещо, което предполага, че е време да ползваме бронзиращи продукти. До преди няколко години не бях и помисляла да слагам подобно нещо на лицето си, защото кожата ми е много бяла и нямах представа как се използват. Сега, когато познавам добре доста бронзиращи продукти съм напълно уверена в употребата им и ги използвам с най-голямо удоволствие.



Главния герой днес е бронзиращата пудра на L'oreal - La Terra.
Опаковка: Признавам, че в магазина бях пленена от лъскавата опаковка и точно затова избрах да купя именно тази пудра. Опаковката е здрава пластмасова кутия, която е много стабилна и спокойно издържа на носене в чантата и дълги пътувания, защото се затваря много добре и няма опасност да я разсипете. Продукта в самата кутия е цели 18 грама!
В интерес на истината бях тръгнала за меденката на Flormar, но предвид минималната разлика в цената и същото огромно количество избрах тази на L'oreal.


Пудрата има много леки блестящи частички, които не се забелязват на лицето, но аз самата не обичам матови бронзанти, затова исках нещо с частички, дори те да са съвсем незабележими.
Цветът е медено кафяв и е доста пигментиран. Лесно може да се прекали с количеството, затова трябва да сте внимателни, когато я нанасяте.


Много харесвам тази пудра и вярвам, че тя ще бъде моя незаменим помощник през идващото лято. Трайността върху ужасно мазната ми кожа е покъртителна, а върху суха и нормална кожа би била още по-голяма.

Коментари

  1. Ето с такова нещо мога да се орезиля перфектно :D Много ми е трудно да намеря бронзър за светла кожа и това лято май ще си карам с едни супер натурални перли на Орифлейм, въпреки че имат блясък...

    ОтговорИзтриване
  2. Признавам ,че опаковката и начинът,по който изглежда самият продукт са просто страхотни!! Искам и аз :D

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации