Golden Rose Infinity Lash


Дълго се чудех дали да пиша за този продукт, защото ту ми харсва, ту не. Купих спиралата преди няколко месеца, защото се лутах между предлаганите в магазина и тази беше единствената, която ми грабна вниманието.
По принцип не харесвам силиконови и гумени четки, затова избрах имено тази спирала.


Имам нормални мигли, нито много къси, но не са и особено дълги. Напоследък са доста редки, затова имам нужда от спирали за обем.

Държа да Ви кажа, че аз винаги нанасям само по един пласт спирала, затова съм доста критична към всички, независимо колко струват или колко са хвалени.
Спиралата придава приличен обем, не е нещо грандиозно и невиждано, но откъм обем и дължина съм много доволна.
Разделя миглите добре и не ги слепва. Проблема, който виждам при мен е, че четката е прекалено дебела и доста трудно достигам до всички мигли.
Дотук добре, но спиралата си има и един недостатък, който въобще не е за пренебрегване - размазва се. Към обяд вече приличам на панда, не мога да си представя как бих изглеждала, ако нанеса повече от един пласт.

Харесва ми и ще си я доизползвам, но със сигурност няма да я купя пак само заради размазването, което много ме дразни, защото нямам възможност през деня да подновявам спиралата си.


Коментари

  1. И при мен се размазваше и ронеше след няколко чака. Четката не не е лоша, но формулата е отвратителна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Присъединявам се :( доста разваля хубавите впечатления.от ефекта с това размазване.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации