Giveaway!

От доста време се каня да направя един скромен Giveaway, но все не оставаше време да се замисля сериозно над това. Днес е време да Ви представя първия си Giveaway.

Как можете да го спечелите?
Много е просто!

- Трябва да сте последовател на блога.
- Трябва да харесате страничката на блога във Facebook.
- Оставете ми коментар отдолу с Вашия имейл и нещо, което искате да споделите с мен относно блога, независимо дали е хубаво или не. Ще се радвам както на положителни коментари, така и на критики. :)
Какви са наградите?


Наградите не са скъпи подаръци, с които да примамвам последователи, а са нещо малко, но от сърце. Всички те са любими мои продукти, за които съм Ви говорела в даден момент и всички са внимателно подбрани за Вас.

Ако харесвате блога и имате желание да участвате, то тогава се включете. Ще се радвам да успея да зарадвам някоя от Вас.

Печелившия ще обявя на 31 Март!

Коментари

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Блогът Ви е страхотен и в същото време много полезен! bon_bons@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  3. Важно е всичко да е от сърце - писането в блога, подаръците. Това се оценява от читателите. :)

    tm90034@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва блога ти и го следя с интерес!
    pop_eye@abv.bg
    Бу

    ОтговорИзтриване
  5. Много ми харесва блога, всеки един пост ми е интересен и полезен!

    Facebook - Michiyo Ishikawa
    fre640@abv.bg

    Зорница ^^

    ОтговорИзтриване
  6. Поздраби от мен,още повече почитатели и интересни статии.
    ilianavodenova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  7. Харесвам блога ти и съм прочела абсолютно всеки твой пост. Радвам се, че мога да намеря информация за продукти, които са ми хванали окото и за които искам да разбера повече преди да ги купя. Продължавай в същия дух! :)
    niki1819@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  8. Oт няколко месеца следя блога ти и публикациите в него и намирам статиите ти за много интересни и полезни ...
    g.nikolova._@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря за giveaway-a! харесвам блога ти също!
    Поздрави
    Веси
    candy_vd@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  10. Блогът ти е страхотен. С удоволствие чета всичките ти неща :))
    E-mail: suzaa93@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  11. Винаги ще намеря нещо полезно в блога. :)
    brainless_rockbaby@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Наградите са чудесни :)) Харесва ми, че смени тъмната визия на блога с тази свежест и сега изглежда още по-добре :)) Харесвам ФБ страничката чрез блога :))
    veselina_1586@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  13. Блога ти е много полезен за мен. Успех за напред. Харесах фейсбук страничката ти чрез блога си.
    bambina1994@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Чудесен блог! :) Замислих се за някоя градивна критика, но не намирам минуси. Продължавай в същият дух!Поздрави!
    Summer_@gbg.bg
    Мария Стоянова

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасен блог, с много полезни статии. :)
    tikvi4kata84@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  16. Следя блога ти с интерес и винаги намирам полезна информация в него. Продуктите които си избрала са страхотни и ще зарадват много този, който ги спечели:)))
    mimmi_angelova@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  17. Отдавна следя блога ти. Харесва ми,че ни представяш продукти от по-ниския ценови клас :)
    vania1998@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  18. Хайде и аз да се включа! :) Пожелавам ти много успех с блога и най-вече много верни читатели!
    cosmetics.rumi@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  19. Харесва ми, че блога ти е много информативен. Поднасяш всичко директно и точно без излишни изречения :) Пожелавам ти още читатели :)

    mari27eti@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  20. Много ми допада блога ти! Пожелавам ти повече последователи и приятни моменти!
    ivana.alex@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  21. Харесва ми новия облик на блога. Много е хубав.

    stanislava.st@abv.bg

    http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  22. Пишеш много хубави и подробни публикации, които чета с голям интерес, а някои от тях ми бяха особено полезни :) Наградите са супер също!

    dilemma.baby@gmail.com

    http://irisshades.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  23. Много ми харесва блога ти и факта, че пишеш много за бяла козметика ;)
    mannierox@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  24. Чета блога ти с голям интерес и намирам много полезни неща :) Новия облик на блога също много ми харесва :)
    reni199@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  25. Чета блога ти отдавна.
    Харесвам изчистената му визия!
    le8soleil@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  26. Истината е, че следя блога ти от доста време, но чак сега видях, че има фейсбук страница (*shame on me!*). Продуктите, които са много хубави. Не е нужно да са безбожно скъпи марки, важното е, че са подбрани от сърце и са хубави! :)
    Поздрави,
    sunday.fairytale@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  27. Блогът ти ми допада много! Успех и занапред!

    boginq.todorova@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  28. Харесвам в блога,че представяш много достъпни продукти. Купувала съм доста неща,които си препоръчвала.
    filchet0@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  29. Много харесвам блога ти,особено сега с обновена страничка-много е свежо и пролетно тук :)

    men4eto93@mail.bg

    ОтговорИзтриване
  30. Много ми харесва фона на блога ти. Много е весел :)
    kristin.n.pavlova@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  31. lilia8866@abv.bg
    Представяш много хубави продукти по много увлекателен начин :)
    Петя

    ОтговорИзтриване
  32. Харесва ми , че покаваш широка гама от продукти от различен ценови клас - така всеки може да намери нещо за себе си !
    Alex_kireva@yahoo.com

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации