Грижа за кожата - продукти за ежедневна грижа

Много пъти съм се опитвала да променя посоката на темите в блога, но винаги е било неуспешно. Както става ясно, ако потърсите няколко публикации, аз обожавам бялата козметика. Не казвам, че гримът не ме влече, но грижата за кожата ме вълнува много, много повече и един хубав крем за лице би ме разтърсил много по-силно от 100 левова палитра със сенки. Надявам се със постовете си да съм Ви поне малко полезна.

В тази публикация няма да Ви показвам определен продукт, просто искам да споделя моите продукти, които ползвам ежедневно във борбата с несъвършенствата.



Старая се да използвам само медицинска козметика за лицето си и затова всички продукти, които използвам са от този клас козметика. Отдавна не посягам към масовите марки кремове в магазините.


Мазната кожа има нужда от специфична грижа и тези продукти са едни от любимците ми.
Държа да отбележа, че не са предназначени за матиране, а за лекуване на проблемите ми.


Независимо от това, че кожата ми е мазна, тя има нужда от дълбоко подхранване понякога. Кремът на Bioderma ми помогна много миналото лято, затова винаги държа по една резервна опаковка в арсенала си.
Idealia използвам, когато искам разнообразие и кожата ми е чиста и без особени проблеми.


От много малка използвам коригиращи продукти, което мисля, че е основен фактор за отвратителното състояние на кожата ми. Напоследък се старая да използвам само медицински фон дьо тен-и и определено съм много по-доволна от преди.
Имам два на различни марки, единия е покривен, а другия е по-лек и подходящ за лятото.
Няма как да пропуснем слънцезащитата! Мили момичета, слънцезащитата е много, много важна част от грижата за кожата през всички сезони, така че никога не я пропускайте.


Балсамът на Eucerin е много любим мой продукт и винаги имам запаси от него, а новото ми околоочно кремче на Avene веднага зае мястото на друг крем, с който не се спогодихме.

Сигурно си мислите, че се вманиачавам, но признайте си, хубавата кожа изисква много сериозни грижи, особено ако се касае до ген или хормонални проблеми. Всяка една от Вас трябва да намери правилната комбинация от продукти за ежедневна грижа, за да избегне проблемите, които причиняват мръсния въздух, слънцето и цигарите.

Коментари

Популярни публикации