Нови покупки

Отдавна не съм пазарувала в големи количества, но пък имам няколко нови неща, които държа да Ви покажа.


Червило от новата серия на Avon в цвят Pure Peony - Гледах много ревюта имено на този цвят и страшно много го харесах, затова нямаше как да не се сдобия веднага с него. В интерес на истината, на мен не ми стои толкова прекрасно, колкото очаквах, но ще си го измажа с удоволствие.

Ексфолиант за мазна кожа от тийн серията на Avon - Това е любимия ми ексфолиант за лице от няколко месеца. Свършвам една опаковка за отрицателно време, затова този път се сдобих с две, за да не се налага да чакам, докато дойде поръчката ми.

Реших да се възползвам още веднъж от промоцията на La Roche Posay, затова си взех прекрасното кремче за мазна кожа.

Трябваше ми нова пудра, а отдавна чета ревюта за L'oreal True Match, на първо ползване е супер.

Коректора на Rimmel е любим на много блогърки. Реших, че е време и аз да го пробвам.

Както знаете, обожавам дезодорантите на Dove, но в магазина имаше само Garnier. Надявам се да не остана разочарована.

Използвам от много години сухи шампоани. Пробвала съм почти всичко на пазара, но не бях пробвала този на Schauma.

Коментари

Популярни публикации