Empties #4

Дните си минават, а аз прилежно събирам всички празни опаковки, за да Ви докладвам докъде съм стигнала с предизвикателството, което си отправих преди няколко месеца.
В интерес на истината, нямах идея докъде съм стигнала с празните опаковки, но останах много изненадана днес, когато погледнах в торбичката.



Суфле за тяло от Аvon - Честно казано видях доста трудности с изразходването на този крем. В началото ми харесваше, но много бързо ми омръзна и го измазах с нежелание.

Душ гел Bioderma - Влюбих се в този продукт и определено това няма да е последната ми опаковка.

Пяна за крака Оriflame - Този продукт присъства в публикацията за продуктите, които не харесвам. Опаковката е пълна, но я изхвърлям, защото не виждам смисъл да я пазя.

Поредния дезодорант Dove, който сте виждали във всички публикации за празни опаковки и със сигурност ще продължите да виждате.

3 в 1 продукт за премахване на грим от Vichy - Ще го купя в пълен размер, макар че не е подходящ за моята кожа. Справя се перфектно с премахването на грима.

Ексфолиант за тяло с ванилия от Avon - Ползвала съм този продукт само два пъти, поради простата причина, че мъжката част от семейството е решил, че е душ гел и си го е измазал прилежно. Няма да споменавам колко бях разочарована след като отворих празната опаковка.

Балсам за коса Phyto - Опаковката от 50 мл ми стигна точно за два пъти и не видях никакъв ефект от него, няма да го купя.

Ексфолиант за лице Garnier - Много, много любим мой продукт, който ползвам от доста години. Ще продължавам да го купувам със сигурност.

Крема на Lierac против първи бръчки се отрази страхотно на кожата ми и това мисля да е следващата ми покупка.

Душ геловете на Premium Health Cosmetics и Avon са последните два продукта. Първият е наистина страхотен и е идеален за суха кожа, защото я оставя много мека и нежна. Вторият не ми хареса и не бих го поръчала отново.


Фон дьо тен-а на Rimmel за мен е пълно разочарование. Изхвърлям го абсолютно пълен, защото се ядосвам всеки път като го погледна.

Коректора на Bourjois е отново пълен продукт. Не ми хареса и няма да го купя отново.

Спиралата на Maybelline - Rocket ми хареса, но не е най-добрата спирала, която съм ползвала. Прави миглите прекалено плътни и ако нанеса повече от един слой ги сплъстява.

Очната линия на Golden Rose имам отдавна. Ползвала съм я броени пъти, защото много трудно изкарвам някакъв цвят от нея. Налага се да наслоя 4-5 пъти, за да се види някакъв ефект.

Сенките са от стара колекция на Oriflame и този месец им изтича срока. Вече не се предлагат в каталозите, така че мисля, че е излишно да пиша каквото и да било за тях.

Това беше новата порция празни опаковки. Обещавам да продължа да събирам и да Ви ги показвам.

Не забравяйте да се влючите в моя giveaway. Можете да разберете как в тази публикация.

Коментари

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Ексфолиантът за лице на Garnier е мой любимец също. Мисля,че ако ароматът му не беше такъв определено нямаше да ми направи впечатление .

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации