Любимци за месец Февруари


Здравейте момичета! В последната седмица нямах много време и желание за писане, но ето, че вече съм малко по-свободна и спокойна.
Февруари се изниза бързо, без дори да усетя, но имам няколко продукта, които използвах повече от останалите и днес ще Ви ги покажа.


Шампоана на Schauma е за мазна коса със сухи краища и е направо страхотен. Много свеж и нежен към скалпа. Очаквайте много скоро ревю за него.

Душ-крем на Аvon е новото ми попадение сред продуктите за тяло. Имам го отдавна, но едва този месец го отворих. Мирише невероятно като аромата се запазва дълго, а кожата става много мека и нежна.

За спрея на Gliss четете повече в тази публикация. От ден на ден го харесвам все повече и повече.

Bioderma имат страхотна промоция в момента от две мицеларни води на цената на една. Нямаше как да не се сдобия отново с любимата, прекрасна Sebium, която за пореден път се оказа мой фаворит.

Новия ми фон дьо тен е страхотен. Както разбрахте в предните публикации, в момента тече кампания на La Roche Posay, от която се възползвах като си взех този фон дьо тен. За него също ще има повече в отделен пост. Повече за кампанията можете да прочетете тук.

Компактната слънцезащитна пудра на Аvene ви показах в тази публикация. Бях доста скептична към нея в началото, но сега имам доброто предчувствие, че ще се превърне в задължителен и постоянен продукт в арсенала ми.

Нежна грижа от Оriflame с касис видяхте тук. Въпреки вятъра и студа навън, устните ми са меки и нямам никакви проблеми с тях. Определено ще продължа да поръчвам продукта в някоя от многото му разновидности.

Коментари

Популярни публикации