Нежна грижа от Oriflame



Сигурно всички сте чували за прословутата "Нежна грижа" на Оriflame. Дъгло време отказвах да дам цели пет лева за прост вазелин, защото на пазара се продават страхотни балсами на по-ниска цена.

Преди доста време се реших и поръчах първата си "Нежна грижа" с аромат на бадем. Първо я ползвах само като балсам, но после открих, че мога да й намеря и друго приложение. Идеална е за кожичките на ноктите, за лактите и всички по-сухи участъци по тялото.


Консистенцията на продукта е перфектна. Не лепне и не мазнее след нанасяне. На моите устни попива за секунди, но те по принцип са си сухички.

Нанесен върху кожата остава дълго време, но отново няма лепнене.

Опаковката е много неудобна и откровено казано не ми харесва, защото когато остане малко продукт на дъното е невъзможно да го използвам, а и самото бъркане в бурканчето не ми се струва хигиенично.

Скоро си поръчах новата нежна грижа с аромат на Касис и също съм много доволна.
Аромата и на двете бурканчета е силен и остава доста дълго след нанасяне, което за мен е огромен плюс, защото обичам ароматни продукти за устни.


Вие пробвали ли сте този продукт на Oriflame? Ще се радвам да споделите мнение.

Коментари

  1. С касис е страхотна просто! Страхотен аромат, страхотна консистенция и действие.Ползвала съм обикновенната Нежна грижа, както и тази с ванилия преди години, но тази с касис няма равна за мен! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Имам този с бадем, наистина опаковката е много неудобна, за това го нанасям с една малка пластмасова шпатула от един крем за лице, за да не ми се налага да бъркам с пръст :/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации