Nivea Natural Oil душ масло за суха кожа

Сухата кожа изисква постоянни и правилни грижи. През зимата кожата на тялото не бива да се пренебрегва, колкото и да си мислим, че можем да си спестим досадното мазане с лосиони и кремове. Аз самата рядко прибягвам до мазане през зимата, първо защото ми е студено и второ, защото се налага да се облека веднага след баня.

В такъв момент на помощ идва олиото за тяло. Много марки предлагат олио за тяло, като под олио може да се разбират две неща, олио, с което се мажем след баня и олио, което използваме докато се къпем. Пробвала съм много подобни продукти, но честно да си призная, не обичам да се мажа с олио след като се изкъпя. Кожата на тялото ми е много суха през всички сезони (за разлика от тази на лицето) и затова се налага да използвам дълбоко подхранващи продукти.



Козметичния гигант Nivea имат специално разработено душ олио за суха кожа. За съжаление, не мисля, че се предлага на българския пазар, но пък спокойно може да се намери в много електронни магазини.

Олиото има нежен аромат и прави обилна пяна, което е чудесно, защото не се налага да използвате душ гел отделно.
Съдържа 54% естествени масла, които подхранват кожата в дълбочина. Също така съдържа нежни измиващи съставки.
Има балансирано PH, което не дразни кожата и запазва естествените защитни механизми на кожата. Подходящо е за всекидневна употреба, но все пак не забравяйте, че всичко прекалено не е полезно.

Как се използва?
Нанесете достатъчно количество от продукта с леки масажни движения. Масажирайте в продължение на няколко минути, за да може продукта да проникне в дълбочина. Изплакнете обилно с вода. Изплаква се лесно и не оставя кожата мазна.
Целта на олиото е да направи кожата по-мека, хидратирана и гладка.
Като един допълнителен съвет мога да Ви кажа, че е необходимо задължително да измиете банята след употреба и да бъдете много внимателни, докато го ползвате, защото ако сте разсеяни като мен има опасност да се нараните.
Самата аз не съм пробвала това олио, но както споменах съм пробвала доста други, сред които е и любимото ми на Eucerin, но цената на Nivea ме изкушава да пробвам този продукт преди да си купя отново любимото олио.
Цената във всички електронни магазини, в които го намерих е около 8 лева за 200 мл продукт.

Коментари

Популярни публикации