Промоцията на La Roche Posay

Здравейте момичета. След многото работа вчера, нямаше как да не се наградя днес. 
La Roche Posay в момента имат кампания, която много ми хареса и реших да се възползвам.



Накратко идеята е: Минавате през най-близката аптека, която участва в промоцията и се сдобивате с продуктов каталог, в който има мостри на най-различни и интересни продукти. Пробвате всички продукти и се връщате в аптеката, за да купите този, който най-много ви е допаднал. Подавате попълненото талонче, което ще намерите в мострената брошура и получавате цяла кутия с благинки.


Продукта, който си избрах аз е фон дьо тен-а за нетолерантна и чувствителна кожа. На първо четене съм влюбена в него, защото досега не бях срещала толкова матиращ фон дьо тен, който да стои естествено.

Излишно е да казвам, че след няколкото поредни провала на бюти кутиите, които поръчвах съм напълно и ужасно разочарована от тях и определено вече смятам, че при наличието на подобни промоции е напълно излишно да си давам парите за нещо, което едва ли ще ползвам някога. 


Коментари

  1. откога се каня да се възползвам :D а как да се сдобия с продуктовия каталог, направо питам или ги има изложени в аптеката?

    ОтговорИзтриване
  2. На мен не ми хареса изобщо този фнд,не мисля че е подходящ за мазна Т зона. Иначе бранда като цяло ми допадаше преди,ползвала съм доста тяхни продукти.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, аз също смятам, че промоцията е много добра. Кой цвят си взе ти? Този от тестера на мен не ми пасна особено и все още се чудя :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Взех си най-светлия цвят. Моята кожа е много светла и този ми е идеален.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации