Маски за лице Freeman

Здравейте момичета!
Споменавала ли съм Ви, че обожавам маските за лице? Харесвам всякакви маски за всякакъв тип кожа, защото във всяка една от тях намирам някакъв ефект, който да ми хареса.

Днес ще си говорим конкретно за две маски за лице, с които се сдобих преди няколко месеца и съм толкова влюбена в тях, че няма как да не споделя с Вас.


Маските, които имам от Freeman са две, с акай и с минерали от Мъртво море.

Маската с акай е минерална и е предназначена за пречистване и успокояване на кожата. Съдържа много плодови екстракти и антиоксиданти. Подходяща е за всички типове кожа.

Маската с минерали от Мъртво море е подходяща за мазна кожа и почиства порите в дълбочина Успокоява моментално кожата и абсорбира излишната мазнина.

Не мога да говоря за всяка маска по отделно, защото откакто ги имам ползвам и двете еднакво и кожата ми е в най-доброто си състояние, в което е била някога. Порите са по-свити и чисти, а тена равен и успокоен.

Количеството е огромно, цели 150 мл, които ще ми стигнат за цяла вечност, а цената е направо смешна за ефекта, който имат върху лицето ми.

Недостатък е, че се отмиват трудно, но това се дължи на факта, че и двете маски са глинени, а цвета им е син.

Аромата е плодов и е доста силен, имайте го предвид, ако не обичате силни аромати.

Цена - 8 лева за 150 мл.

Коментари

  1. Звучат доста добре ! Може ли да ми кажеш къде мога да ги намеря?

    ОтговорИзтриване
  2. Има ги в магазини Елитис и ДМ.

    ОтговорИзтриване
  3. зчвучи добре, имам нужда от стегнати пори, а защо не и да добия вид на смърф ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имай предвид, че цвета е наистина плашещ :D

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации