Empties #3

Здравейте момичета! Скоро не съм Ви показвала изразходвани продукти, но ето че дойде и този момент. Не съм се отказала от предизвикателството, което сама си отправих, дори драстично намалих покупките в последните месеци.


Слънцезащитния крем на Uriage ползвах цяло лято и останах много доволна. Подходящ е за мазна кожа. Повече за него четете тук.

Гелът за бръснене от Oriflame е редовна моя покупка и отново съм много доволна от него. Прави кожата много мека и има страхотен аромат.

Дезедорантите на Dove са страхотни. Обожавам ги всичките във всякаква форма и затова винаги имам поне по два от тях.

Течния сапун на Balea не ми допадна. Не измива добре и оставя едно 'лигаво' усещане върху кожата. Има хубав аромат, но няма да го купя отново.


Колкото и да не ми се искаше да го казвам, страшно недоволна съм от Bioten. Тоникът не върши никаква, наистина никаква работа. Би трябвало да почиства и матира кожата, а не се справя с нито едно от двете. Опаковката на снимката е пълна, просто защото се издразних и реших да го хвърля.

Почистващото мляко е отново пълна трагедия. Не се справя с абсолютно никакъв грим.

Четката на Garnier е добър продукт и ще я купя отново. Ако имате суха кожа или такава без проблеми не ви я препоръчвам, защото е доста груба и е по-подходяща за мазна кожа.

Двата душ гел-а на снимката са хубави и със страхотни аромати. Този на Balea мирише само в банята, докато другият на Fa усещам из цялата къща след като се изкъпя. И двата са евтини и ще ги купя отново.

Коментари

  1. Колко много се радвам да видя, че има нова публикация по темата :) И аз не видях никакъв ефект от тоника за лице, дори сега като се замисля, това е единственото нещо, което мога да кажа за него :) Иначе останах доволна от един лосион за тяло на Фа, не е супер овлажняващ, но за лятото е идеален, а ароматът се запазва за наистина дълго време :)

    ОтговорИзтриване
  2. Четката на Garnier и аз я използвах, удобна е, но въпреки че съм с мазна кожа в Т-зоната, при едно ходене на козметик установихме, че продуктите им по-скоро ми дехидратират кожата отколкото да я почистват. Душ геловете на FA ги харесвам правят много пяна ^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации