Bourjois BB Cream 8 in 1

Доскоро не знаех, че Bourjois имат ББ крем. Напоследък все повече започвам да харесвам продуктите на марката и реших да опитам всеки продукт, който ме привлече.


Няма как да не започна от опаковката, защото е много различна от всички фон дьо тен-и и пудри на пазара. Капачето се върти и е много удбовно и ефектно.

Консистенцията е кремообразна и много лека. Нанася се лесно и бързо, заради компактната си форма. Обожавам подобни продукти, защото мога да коригирам грима навсякъде и по всяко време.
Върху мазната ми кожа се държи добре. Не мога да мина без пудра, но това се случва при всичките ми продукти, така че не се оплаквам.
Трайноста му върху моето лице е около 6 часа, като след това се налага леко коригиране.
Не се събира в порите и не става на черти. Има много естествен завършек и прави кожата да изглежда отпочинала. Покривноста е средна към висока, справя се добре с пъпки и зачервявания.


Пределага се в четири цвята, като аз взех най-светлия и ми е перфектен.
Цената е 25 лева и първоначално ми се стори висока за количеството, което видях, но се оказа, че продукта е много икономичен и цената е напълно оправдана.

Ще го купя със сигурност отново, защото е идеален за разнасяне в чантата и мога да коригирам грима си навсякъде и по всяко време.

Коментари

Популярни публикации