Нови придобивки

Здравейте момичета! Макар и болна, не спирам да върша ежедневните си задължения, а между задачките успях и да напазарувам някои неща.

Превид факта, че вече съм с червена коса, нямаше как да не се сдобия отново с най-любимата боя. Нанася се страшно лесно и не цапа. Не мога  да кажа колко е траен цвета, поради простата причина, че се боядисах преди седмица, но както съм споменавала и преди, мия косата си всеки ден, а червеното все още си е червено. Дори да не е трайна, обещавам на себе си, че ще продължа да я купувам, защото се нанася много бързо и лесно.

Пяната на L'oreal ми препоръча моята мила колежка и нямаше как да не я пробвам. Предназначена е за комбинирана кожа и на първо впечатление ми харесва.

Показвала съм Ви дуо сенките на Avon в една от публикациите за любимите ми продукти, а в тази кампания бяха на много апетитна цена и реших да пробвам още цветове.

Както се казва "Малко, но от сърце", но нали си обещах да не купувам излишни неща, в последно време съм се поспряла с пазаруването.

Коментари

Популярни публикации