Продукти, които не харесвам

Здравейте момичета. Колкото и да не обичам да пиша негативни ревюта, няма как да минем и без тях. Продуктите в тази публикация са абсолютно импулсивно купувани и определено си давам сметка, че трябва да мисля повече преди да купя нещо.


Фон дьо тен-а на Римел със старата формула е меко казано отвратителен. Купих го, понеже харесвам пудрата от тази серия, но този продукт определено не е хубав. Окислява се ужасно много, а това е най-светлия цвят. Веднага след нанасяне стои добре, но след около пет минути няма и помен от светлия цвят. В никакъв случай не е подходящ за мазна кожа, защото стои тежко и се събира в порите. Не съм сигурна дали се продава все още, но аз определено не Ви препоръчвам да го купувате.

Коректора на Avon се събира в гънките и подчертава недостатъците още повече. Няма почти никаква покривност и трайноста му е много малка. Опаковката е неудобна, защото колкото и да въртя не излиза нищо, а в един момент излиза много продукт наведнъж.

Напоследък много харесвам всички продукти на Bourjois, които купувам, но този не е сред тях. Този коректор не ми харесва, поради същите прични като този на Avon. Трайноста му е по-голяма, но просто не ми харесва.

Гелът за крака на Oriflame е най-ужастния продукт на марката, който съм ползвала. Мирише много, много силно на мента и лепне страшно много. Не попива, а оставя мазен, лепкав филм върху кожата.

Шампоанът на Orzene е против пърхот, а ми докара още повече пърхот и прави косата ми сплескана. Това беше достатъчно, за да спра да го ползвам. Уви, сега се налага да го изхвърля почти цял.

Коментари

  1. Полезен пост! Относно коректора на Avon имам подобен, но на Essence голямо въртене пада и накрая излиза толкова много, че трябва да слагам на цялото лице.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз имам такъв коректор на Avon . Цветът ми идва прекалено тъмен и оранжев. А опаковката е ..неудобна наистина. Въртиш като луд и докато нищо не излиза , вече има прекалено продукт :Х

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации