Фотозащита за нетолерантна кожа - компактна крем-пудра от Avene

Както съм споменавала и преди, слънцезащитата е много важна част за грижата за кожата през всички сезони, а предвид факта, че навън е доста над нулата и слънцето не спира да грее през целия ден, слънцезащитата отново идва на дневен ред.


Компактната крем пудра на Avene е предназначена за нетолерантна кожа, предразположена към алергии. Осигурява ефикасна защита срещу целия спектър слънчеви лъчи. Не съдържа химични филтри и парабени.
Препоръчва се за светла кожа, която лесно изгаря на слънцето.


Ето какво споделят от марката:

 Вземете от Слънцезащитната компактна крем-пудра с помощта на гъбичката.След това я нанесете на лицето, за да защитите лицето и уеднаквите тена.
Фотозащита на нетолерантна кожа

Компактна крем-пудра SPF 50

Висока защита за нетолерантна и алергична кожа. Ефикасност срещу целия спектър слънчеви лъчи (UVB-UVA дълги и къси). Без химични филтри. Без парабени. Без ароматизатори. Сертификат за UVA защита. Водоустойчива. Фотостабилна.

Положителни качества

o Отговаря на всички изисквания: ефикасност, качество и надеждност.
* С фотозащитен 100% минерален комплекс, съдържащ в плюс и:
* Пре-токоферил, фотостабилен прекурсор на витамин Е, осъществява допълнителна клетъчна защита.
* Термална вода Avène с природни успокояващи и антииритативни свойства.
o С мека текстура, лесна за нанасяне за равномерен тен.
o Подходящ за всеки тен, благодарение на нейните два нюанса: пясък и мед.
o Висока толерантност.

Подходяща ли е за мен ?

Висока защита на нетолерантна и алергична кожа на лицето.
o Светла кожа;
o Кожа, която често изгаря на слънцето;
o Кожа, нетолерантна на химични филтри и ароматизатори;
o Алергична кожа- деца и възрастни.


Използвам пудрата вече няколко седмици, като я купих с ясната мисъл да я ползвам за поправяне на грима през деня. Преди да изляза сутрин нанасям фон дьо тен с фактор и обикновена матираща пудра, но както знаете мазната кожа не търпи много дълго време грим и се налагат малки поправки през деня.


Пудрата представлява гъст, кремообразен фон дьо тен. Не е много покривна, но придава много свеж вид на лицето. Съвсем малко количество е необходимо за цялото лице, което предвид цената е добре.
Не матира, но аз и не очаквам да матира, просто нанасям малко пудра отгоре.

Опаковката е страшно удобна, има си гъбичка и огледалце, като гъбичката е отделена от продукта и огледалото и това не позволява да бъде изцапана с продукт или пък да омаже огледалото.

За мен продукта е много сполучлив и практичен, заради комбинацията от два продукта в себе си. Позволява често нанасяне, а както знаем това е много важно за слънцезащитата.
Цената е 40 лева за 10 грама продукт.

Коментари

  1. Страхотна е! Аз я ползвам от повече от 5 години :}

    ОтговорИзтриване
  2. Този тип пудри ги гледам от години. Не само на Авен, а и на Биодерма, SVR и т.н., но на тестер ми се яидя доста мазнееща и за моята мазна кожа сигурно ще седи много лъскаво. Как се усеща на лицето?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм с доста мазна кожа и нямам никакъв проблем. Не се усеща мазно и тежко върху лицето, а нанасям по няколко пъти на ден. Първо и аз бях скептична и си мислех, че 40 лева на вятъра няма да дам, но се оказа, че ми харесва. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации