Schwarzkopf Bonacure Volume Boost

Здравейте момичета! В любимите си продукти за месец Декември Ви показах едно ново откритие за мен, а имено шампоана за обем от професионалната серия на Schwarzkopf и ето, че дойде време да Ви запозная от по-близо с него.


Шампоана е подходящ за фина и безформена коса, каквата моята не е, но аз от години купувам шампоани за обем, защото се отразяват страхотно на мазната ми коса. Това, което най-много ми харесва в него, е че е подходящ за честа употреба, а аз си мия косата всеки ден.


Шампоанът се пени много добре и то със съвсем малко количество, което го прави много икономичен. Не изсушава косата прекомерено, а я прави по-еластична и тежка, точно ефекта, който търся във всеки шампоан. Почиства много добре скалпа, чак до скърцане.
Аромата не е силен и не дразни. Безцветен е.

Както знаете, имам слабост към марката още от както открих шампоана за увредена коса, в който съм безрезервно влюбена. Имайте предвид, че е важно да откриете своята серия за коса, а това няма как да стане без да пробвате определени продукти.
Въпреки това, Ви препоръчвам да пробвате шампоана ако имате тънка и слаба коса или просто искате допълнителен обем.

Цената в Златна рибка е 14 лева.

Коментари

  1. Придава ли плътност?

    http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда хубав продукт! Трябва да се пробва! Доволна съм от продуктите на марката като цяло.
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации