Мицеларна вода Garnier

Сигурна съм, че много от Вас ползват мицеларна вода. Сигурна съм и, че повечето търсите евтиния вариант на мицеларната вода на Bioderma, какъвто до скоро си мислех, че не съществува. В интерес на истината, дори да намеря перфектната вода за разгримиране, никога не бих заменила зелената вода на Bioderma, защото я ползвам като тоник.
Както повечето марки, вече и Garnier предлагат мицеларна вода.

Нямах намерение да я купувам, но напоследък започнах да харесвам продуктите на марката и реших, че ще е добро похождение. Цената е 8 лева за 400 мл продукт. Подходяща е за всеки тип кожа, дори и чувствителна. Не дразни очите и не предизвиква дразнене и сърбеж. Не съдържа парабени и парфюм. Няма абсолютно никакъв аромат, което ми харесва много, може би това е и причината да й дам шанс и да видя как ще почиства грима от очите.
Водичката спази обещанията си и премахвам грима си светкавично бързо и само с един памучен тампон.
Опаковката не е от най-добрите, но за мен не е проблем, защото така или иначе, когато купувам мицеларна вода в големи опаковки я пресипвам в по-малки, но е добре да знаете, че капачката се отваря много лесно и ако не внимавате има опасност да я разсипете. Не е особено икономична, но предвид количеството и цената, не мисля, че това е проблем.
Дали ще я купя отново? Със сигурност. От всички пробвани до момента, мисля, че тази е най-добра в отношението цена-качество.

Коментари

  1. Не съм я виждала досега в магазините или поне не съм обръщала внимание. Каква е цената?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цената е 8 лева. Има я в магазини ДМ.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации