Garnier 5 Sec Perfect Blur основа за грим

Здравейте момичета! През Декември на пазара се появиха няколко нови продукта на Garnier, а аз не можах да се стърпя и се сдобих с два от тях - мицеларната вода и основата за грим. Вече Ви запознах подробно със страхотната мицеларна вода (повече за нея можете да видите тук), а днес е ред и на основата за грим.



Основата е предназначена за запълване на неравности по лицето, като от брандът обещават видимо изпълнени пори и бръчки само за 5 секунди. Съдържа специално подбрани съставки, които имат за цел да матират, изравнят и омекотят тена на лицето. Освен това съдържа силно концентриран салицил, който се бори с прекомереното омазняване.

Опаковката е идентична с тази на ББ крема за мазна кожа, тънка тубичка в светло розов цвят, която се затваря добре и няма проблем с изкарването на продукта.

Консистенцията е гъста и много странна. За съжаление, често ми се случва продукта да изхвърчи на всички посоки, когато стисна малко повече.


Матиране - Матира кожата за доста дълго време, естествено няма как да мина без пудра през деня, но основата помага с една идея повече кожата ми да остане матирана.
Изравнява тена добре и помага за прикриване на порите. Не се събира в тях, както някои от базите, които съм пробвала.
Съставът му е изграден на базата на силикони, но мисля, че със добър крем отдолу няма да имате проблем със запушени пори.

Продукта в никакъв случай не е икономичен, но пък ми стана толкова любим, че е просто безумие да не го купя отново само заради това, че свършва бързо.

Цената е около 14 лева.

Коментари

  1. Тези не са измислили опаковката и наистина хвърчи на всички посоки . Всяка сутрин се ядосвам с това , но като видя ефекта на крема ми минава :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен, най-добре щеше да е, ако беше в бурканче.

      Изтриване
  2. И мен ме изнервя жестоко хвърченето на продукт навсякъде...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации