Empties 2

Здравейте момичета! Както знаете си отправих предизвикателство да се спра с купуването на козметика, с което така и не успях да се справя, но ето, че вече имам още материал на тема "Празни опаковки" и днес ще Ви покажа до къде съм стигнала в борбата си с многобройните тубички вкъщи. Този път не са толкова много, колкото миналия, но мисля, че пак се е събрал доста материал за показване.


Стик Rexona - Не ми хареса и не видях абсолютно никакъв ефект от него. Мисля, че в последните години марката доста понижи качеството си и определено мисля да използвам вече само Dove.

Спрей за коса Schwarzkopf - Придава страхотен блясък и е много икономичен, имам го от миналата пролет. Повече за него можете да прочетете тук.

За отрицателно време свърши и втория душ гел на Арома, за които споменах в предната подобна публикация. Все повече започвам да харесвам марката.

Интимен гел Билка - Обожавам го и не бих го сменила и за най-скъпия, марков интимен гел. Има страхотен аромат и измива добре.

Моментална маска за коса на Syoss -Харесвам продуктите на марката, но не видях никакъв ефект от маската. Не я прави по-мека, нито пък я подхранва, а и мисля, че е направо смешно да се твърди, че една маска може да свърши чудеса за 2-3 минути.

Шампоан Head and Shoulders - Винаги имам по един в банята и никога не гледам кой точно купувам, за мен са еднакви и се справят еднакво добре с проблемния ми скалп.

Шампоан Garnier - За разлика от балсама от същата серия, шампоана ми хареса. Мисля, че е подходящ за мазна коса. Прави я по-мека на допир и някак ефирна. За съжаление и от този шампоан, както и всички останали на марката, които съм пробвала скалпа ми става ужасно чувствителен.

Ексфолиант за крака на Avon - Чудесен продукт, който успешно се справя със грубата кожа по ходилата. Нужно е много малко количество, за да ексфолирате и двата крака. Ще го купя отново със сигурност.

Bioderma Hydrabio Serum - Имам почти цялата хидратираща серия на марката и това е най-любимия ми продукт от нря. Макар че е предназначен за дълбока хидратация не прави кожата мазна и попива за секунди, но трябва да се има предвид, че мазната кожа няма нужда от крем след серума.

Ексфолиант Хималая - Възлагах му големи надежди, но ме разочарова. Ексфолиращите частички са прекалено малко и са доста едри, а аз харесвам малки и в огромно количество.

Напредъка при мен е голям и се радвам на успеха си. Надявам се да стана малко по-спестовна сега, след като виждам колко пари отиват в боклука.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации