Прахообразна пудра Bourjois

Здравейте момичета! Скоро не съм се разписвала, но последната седмица съм доста заета и рядко намирам време за малките неща, които ме вълнуват.

Преди около месец се сдобих с една страхотна придобивка, която заслужава да бъде показана.


Не знаех, че Bourjois имат прахообразна пудра, докато не се загледах в щанда им в Елитис. Не ми трябваше, но желанието да я пробвам надделя и я взех. Първото ми впечатление, което добих веднага след като се прибрах вкъщи беше ужасно. Стори ми се страшно брашняна и се разочаровах много, но признавам, че дори не я бях пробвала на лицето си.


Пудрата е много фина, даже прекалено. Дълго търсих точно такава текстура и се радвам, че най-накрая я открих. Не е матираща, но се справя с лъщенето за няколко часа, което е добре, предвид, че всичките ми пудри се справят за същото време.
Има много, много малко блестящи частици, които в никакъв случай не пречат да я носите през деня, просто озаряват кожата и я правят по сияеща, а не неприятно лъщяща.

Опаковката е удобна и с големи дупки, което прави изкарването на продукта страшно лесно. Аз лично накланям леко кутията към капачката само веднъж и нанасям с четка, като количеството, което излиза с едно накланяне е достатъчно, за да покрия обилно лицето си с пудра.



Първоначалното ми впечатление, че ще стои прекалено брашняна беше много бързо опровергано, веднага щом я нанесох на лицето си. Прави кожата уникално гладка и мека, идеално полирана. Това е ефект, който търся от много време и който не съм срещала при абсолютно никой продукт до сега.


Предлага се в един универсален цвят, който е по-подходящ за светла, отколкото от за тъмна кожа. Цената е около 20 лева, а количеството е огромно. Добре е да знаете, че на щандовете на марката, пудрата се намира в най-долния десен ъгъл.

Дали ще я купя отново? Да, със сигурност!

Коментари

  1. Hi, I am running an international GIVEAWAY on my blog, you can win Clarins and other brands: http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    ОтговорИзтриване
  2. Ще ми е интересно да покажеш снимки на лицето си със и без пудрата. :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации