Харесвате ли пясъчни лакове?

Обичате ли пясъчни лакове? Аз ги обожавам. Преди купувах и харесвах всякакви лакове, но сега залитам все повече към пясъците.
Сладурът на снимките е Perfect S77, прекрасно блестящо синьо, в което съм направо влюбена.


Предполагам, че всички сте виждали лаковете на Perfect с всяка една от вас има поне по един в колекцията си. Лаковете от обикновенната серия не ми харесват въобще и никога не ги купувам, но пясъците са страхотни. Съхнат за секунди и са страшно дълготрайни.


*Извинявам се за снимката с цигарата, но исках да хвана напълно страхотния блясък на лака.

Коментари

  1. Много хубав цвят е. Харесвам "пясъци", но малко по-трудно ги свалям. Харесвам и трайността им, която при мен е по-дълготрайна от обикновените.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз много лесно ги свалям със зеления лакочистител на Лили. :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации