Какво се крие в чантата ми?

Здравейте момичета! Миналата година бях пускала такава публикация, но днес реших да направя същия пост, защото аз самата съм страшно любопитна и с удоволствие чета такива постове. В чантата ми няма нищо по-различно от всяка жена, но се радвам да Ви е интересно :)

Освен козметиката, имам и друга страст - чантите. Имам много чанти, но тази е най-новата и както се предполага най-любимата.


 
Съдържанието е скромно, но размера на чантата не позволява повече, даже в момента се чудя, когато свърши отпуската как ще набутам и таблета вътре.
Портмонето ми е старо, но аз никога не хвърлям портмонета и ми е много трудно да се разделя с тях, защото самата мисъл за преместването на всичко ме плаши.
Нурофенът ме спасява от всякакви болки и затова винаги имам наличен.
Несесерът е същия онзи несесер, който Ви показах миналата година. Голям е и много го харесвам.
Не излизам без слънчеви очила от къщи независимо дали пече слънце или има мъгла.
Термалната вода също се намира често в чантата ми. Признавам, не е редовен артикул, но имах малък инцидент преди няколко дни и само тя ме спасява.
Крема за ръце на Аtrix купувам за втори път. Идеален ми е за зимата.
Студентската книжка нямам идея какво прави там, при положение, че даже не е започнал семестъра, но като се замисля, аз си я местя от чанта в чанта цяла година.
Мокри кърпички могат да се намерят във всяка част от апартамента ми и задължително присъстват в чантата ми.


Признавам, че от цялото съдържание на несесера си, използвам ежедневно само пудрата и червилото, но обичам винаги да съм запасена със всичко необходимо.

Както споменах по-горе, обожавам да чета такива постове, така че моля Ви мили момичета, пишете!

Коментари

  1. Ето и моя такъв пост от лятото - http://www.ninahaveheart.com/2013/09/blog-post_8.html
    ^^

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации